Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tiger powrócił na pozycję lidera

08 marca 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Polski rynek napojów energetycznych
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek napojów energetycznych

Marka należąca do Maspexu jest najczęściej kupowanym napojem energetycznym w Polsce

Co dziesiątym napojem kupionym przez Polaków w styczniu był Tiger – wynika z najnowszych danych firmy badawczej Nielsen. Taka skala sprzedaży dała marce oferowanej przez grupę Maspex pierwsze miejsce na rynku energetyków w naszym kraju.

Ta jedna z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej produkuje Tigera na licencji udzielonej jej przez Dariusza Michalczewkiego od końca 2010 r. Wcześniej przez kilka lat były bokser współpracował ze spółką FoodCare. Umowę jednak zerwał, ponieważ – jak wyjaśniał – firma przestała mu płacić za licencję.

Niemal rok temu sądy zakazały FoodCare produkcji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9177

Wydanie: 9177

Spis treści

Inteligentna firma

Zamów abonament