Przetarg nieograniczony nie dla reklamy
Jeżeli zamawiający ma dokonać wyboru spośród kilku agencji reklamowych, musi prawidłowo sformułować ofertę i ustalić odpowiedni tryb
Tryb przetargu nieograniczonego nie zawsze sprawdza się w postępowaniu na reklamę, zwłaszcza na całe kampanie.
Niedawno takie postępowanie ogłosiła jedna z centralnych instytucji. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgłosiło się aż 16 agencji. Zamawiający ostatecznie nie wybrał żadnej oferty, bo żadna z prac nie spełniała jego wymagań.
Dobre praktyki
– Zależy nam na tym, żeby przetargi na reklamę były sensowne i efektywne – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej (SAR). – Żeby oszczędzały pieniądze podatników i traktowały oferentów fair, czyli nie narażały ich na niepotrzebne koszty.
Przedstawiciele branży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta