Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przetarg nieograniczony nie dla reklamy

08 marca 2012 | Prawo | Zofia Jóźwiak

Jeżeli zamawiający ma dokonać wyboru spośród kilku agencji reklamowych, musi prawidłowo sformułować ofertę i ustalić odpowiedni tryb

Tryb przetargu nieograniczonego nie zawsze sprawdza się w postępowaniu na reklamę, zwłaszcza na całe kampanie.

Niedawno takie postępowanie ogłosiła jedna z centralnych instytucji. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgłosiło się aż 16 agencji. Zamawiający ostatecznie nie wybrał żadnej oferty, bo żadna z prac nie spełniała jego wymagań.

Dobre praktyki

– Zależy nam na tym, żeby przetargi na reklamę były sensowne i efektywne – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej (SAR). – Żeby oszczędzały pieniądze podatników i traktowały oferentów fair, czyli nie narażały ich na niepotrzebne koszty.

Przedstawiciele branży...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9177

Wydanie: 9177

Spis treści

Inteligentna firma

Zamów abonament