CSR: dobrowolny przymus
Kryzys finansowy nadszarpnął zaufanie do biznesu, więc teraz biznes musi to zaufanie odzyskać. Jak? Według KE firmy muszą przyjąć dodatkowe obowiązki w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu
Społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR), czyli uwzględnianie czynników społecznych i środowiskowych w codziennym funkcjonowaniu, traktowano do tej pory jako przejaw korporacyjnego snobizmu. Zajmował się tym kto chciał, a właściwie – kto był pewien, że na tym zyska. Teraz reguły gry mają się zmienić – stosowanie zasad CSR ma być de facto obowiązkowe. To najważniejsza ze zmian,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta