Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamacja towaru nie zawsze w kraju

13 listopada 2012 | Prawo | Łukasz Kuligowski
Przy zakupach transgranicznych w sieci klientom z Unii Europejskiej zdarzają się takie problemy  jak nieotrzymanie zamówionego towaru czy niezgodność produktu z zamówieniem
źródło: Rzeczpospolita
Przy zakupach transgranicznych w sieci klientom z Unii Europejskiej zdarzają się takie problemy jak nieotrzymanie zamówionego towaru czy niezgodność produktu z zamówieniem

Sprzedawca internetowy może wskazać zagraniczny adres do zwrotów zakupionych dóbr. I to nawet jeśli ma w Polsce tradycyjne sklepy.

Witryna internetowego sklepu jest w języku polskim, płatność w złotówkach, ale zwrot towaru trzeba kierować do innego kraju. I tak zamiast kilkunastu złotych za odesłanie paczki trzeba zapłacić np. ponad 60 zł. W takiej sytuacji znalazła się jedna z naszych czytelniczek. Była przekonana, że ewentualne zwroty są na polski adres, skoro firma ma w Polsce także tradycyjne sklepy.

Punkt na mapie

– Nie miałam pojęcia, że uszkodzoną torebkę będę musiała wysłać do Hiszpanii,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9385

Wydanie: 9385

Spis treści
Zamów abonament