Hojne wsparcie dla stadionu
Ponad 1,2 mln zł kosztowała miasto obsługa imprez na Narodowym
Jak wynika z danych ratusza, warszawscy podatnicy zapłacili ponad 1,2 mln zł za obsługę imprez na Stadionie Narodowym. Większość z nich to mecze i wydarzenia komercyjne.
Najwięcej miasto zapłaciło za styczniowe otwarcie stadionu – imprezę „Oto jestem". Samo wykupienie u przewoźników dodatkowych kursów komunikacji miejskiej to koszt ponad 184 tys. zł. Z kolei do przewiezienia uczestników komercyjnego koncertu Madonny ratusz dopłacił 85,2 tys. zł, do występu grupy Coldplay – 65,8 tys. zł, a do meczu Polska–Portugalia – 72,8 tys. zł. Są to koszty uruchomienia dodatkowych autobusów, tramwajów oraz podstawienia składów metra i SKM.
Za 68 tys. na „basen"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta