Comarch wygrywa przetarg na Heathrow
Polska spółka zdobywa prestiżowych klientów za granicą.
Dekoniunktura w europejskim lotnictwie zmusza lotniska do szukania nowych źródeł przychodów. Wiadomo, że podnoszenie opłat egzekwowanych od przewoźników nie wchodzi w rachubę. Lotniska szukają więc nowych źródeł dochodów. Nowym pomysłem pozyskania pieniędzy jest tworzenie powierzchni handlowych, w których wdrażane są programy lojalnościowe dla pasażerów.
Przetarg na taki program, dla największego lotniska europejskiego – londyńskiego Heathrow, gdzie dzisiaj jest 340 placówek handlowych sprzedających 125 marek, wygrał polski Comarch. Kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-markietingowej między Heathrow Airport Limited i Comarchem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta