Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Comarch wygrywa przetarg na Heathrow

11 grudnia 2012 | Ekonomia | Danuta Walewska
Spółka konsekwentnie buduje swój wizerunek poza Polską, m.in. przez sponsorowanie drużyn piłkarskich (obecnie AS Nancy).
źródło: Rzeczpospolita
Spółka konsekwentnie buduje swój wizerunek poza Polską, m.in. przez sponsorowanie drużyn piłkarskich (obecnie AS Nancy).

Polska spółka zdobywa prestiżowych klientów za granicą.

Dekoniunktura w europejskim lotnictwie zmusza lotniska do szukania nowych źródeł przychodów. Wiadomo, że podnoszenie opłat egzekwowanych od przewoźników nie wchodzi w rachubę. Lotniska szukają więc nowych źródeł dochodów. Nowym pomysłem pozyskania pieniędzy jest tworzenie powierzchni handlowych, w których wdrażane są programy lojalnościowe dla pasażerów.

Przetarg na taki program, dla największego lotniska europejskiego – londyńskiego Heathrow, gdzie dzisiaj jest 340 placówek handlowych sprzedających 125 marek, wygrał polski Comarch. Kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-markietingowej między Heathrow Airport Limited i Comarchem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9409

Wydanie: 9409

Spis treści
Zamów abonament