Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamowy zryw browarów

11 grudnia 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Trudne czasy dla Piwa w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Trudne czasy dla Piwa w Polsce

Niemal 300 mln zł wydali na reklamy najwięksi producenci piwa w ciągu trzech kwartałów 2012 r. Kwota ta była o ok. 5 proc. wyższa niż przed rokiem.

Najwięcej na reklamy w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku – 117,4 mln zł – przeznaczyła Kompania Piwowarska – podaje firma Kantar Media. To o ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Lider rynku skupił się m.in. na marce Tyskie. Z okazji Euro 2012 i olimpiady przygotował dla niej kampanię „Piąty stadion" z udziałem piłkarskich gwiazd: Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marko van Bastena.

– „Piąty stadion" był...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9409

Wydanie: 9409

Spis treści
Zamów abonament