Reklamowy zryw browarów
Niemal 300 mln zł wydali na reklamy najwięksi producenci piwa w ciągu trzech kwartałów 2012 r. Kwota ta była o ok. 5 proc. wyższa niż przed rokiem.
Najwięcej na reklamy w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku – 117,4 mln zł – przeznaczyła Kompania Piwowarska – podaje firma Kantar Media. To o ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Lider rynku skupił się m.in. na marce Tyskie. Z okazji Euro 2012 i olimpiady przygotował dla niej kampanię „Piąty stadion" z udziałem piłkarskich gwiazd: Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marko van Bastena.
– „Piąty stadion" był...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta