Więcej Internetu w TV
Nawet dwa miliony telewizorów z dostępem do sieci może już stać w polskich domach. Pytanie, ilu widzów wykorzystuje w pełni ich możliwości.
Według szacunków firmy Samsung, spośród ok. miliona smart TV, jakie do tej pory znalazły nabywcę w Polsce, blisko połowa jest przez widzów wykorzystywana do oglądania materiałów z Internetu (poprzez specjalne aplikacje). – Ta funkcja zyskuje na popularności. W 2013 roku trudno już będzie kupić telewizor Samsunga niebędący smart TV. Ze wszystkich serii, jakie udostępniamy na rynku, tylko jedna nie posiada takiej funkcjonalności – mówi Michał Wojciechowski z Samsung Electronics.
Jego zdaniem co drugi telewizor z dostępem do Internetu sprzedawany w Polsce to urządzenie Samsunga. Z tego wynika, że na naszym rynku może być ich już ok. 2 mln. Pytanie, jak wiele osób korzysta z aplikacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta