Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej Internetu w TV

19 marca 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W 2017 roku według Informacji Telecoms & Media takich urządzeń może być na rynku już nawet 800 mln.
źródło: Rzeczpospolita
W 2017 roku według Informacji Telecoms & Media takich urządzeń może być na rynku już nawet 800 mln.

Nawet dwa miliony telewizorów z dostępem do sieci może już stać w polskich domach. Pytanie, ilu widzów wykorzystuje w pełni ich możliwości.

Według szacunków firmy Samsung, spośród ok. miliona smart TV, jakie do tej pory znalazły nabywcę w Polsce, blisko połowa jest przez widzów wykorzystywana do oglądania materiałów z Internetu (poprzez specjalne aplikacje). – Ta funkcja zyskuje na popularności. W 2013 roku trudno już będzie kupić telewizor Samsunga niebędący smart TV. Ze wszystkich serii, jakie udostępniamy na rynku, tylko jedna nie posiada takiej funkcjonalności – mówi Michał Wojciechowski z Samsung Electronics.

Jego zdaniem co drugi telewizor z dostępem do Internetu sprzedawany w Polsce to urządzenie Samsunga. Z tego wynika, że na naszym rynku może być ich już ok. 2 mln. Pytanie, jak wiele osób korzysta z aplikacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9490

Wydanie: 9490

Spis treści
Zamów abonament