Agencja marketingowa pozwala na oszczędności
Fiskus oddziela świadczenia marketingowe od przekazywania prezentów w imieniu zleceniodawcy, jednak zatrudnienie agencji nadal może okazać się opłacalne.
Po nowelizacji ustawy o VAT z kwietnia 2011 r. firmy promujące swoje produkty poprzez nieodpłatne wydawanie gadżetów co do zasady zostały zmuszone do opodatkowywania prezentów, których wartość przekracza 10 zł netto.
Sposobem na zniwelowanie niekorzystnych zmian jest następujący schemat: przedsiębiorca zatrudnia agencję, która jest zobowiązana do zorganizowania akcji promocyjnej, w tym do zakupu gadżetów i ich rozdysponowania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta