Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Agencja marketingowa pozwala na oszczędności

04 kwietnia 2013 | Prawo | Anna Majewska

Fiskus oddziela świadczenia marketingowe od przekazywania prezentów w imieniu zleceniodawcy, jednak zatrudnienie agencji nadal może okazać się opłacalne.

Po nowelizacji ustawy o VAT z kwietnia 2011 r. firmy promujące swoje produkty poprzez nieodpłatne wydawanie gadżetów co do zasady zostały zmuszone do opodatkowywania prezentów, których wartość przekracza 10 zł netto.

Sposobem na zniwelowanie niekorzystnych zmian jest następujący schemat: przedsiębiorca zatrudnia agencję, która jest zobowiązana do zorganizowania akcji promocyjnej, w tym do zakupu gadżetów i ich rozdysponowania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9503

Wydanie: 9503

Spis treści
Zamów abonament