Trudniej tradycyjnym liniom
Lotnictwo | Europejscy przewoźnicy narodowi są wystawieni na coraz ostrzejszą konkurencję ze strony tanich linii. Walczą z nimi ich własną bronią.
Niemiecka Lufthansa zaczyna na świecie kampanię wizerunkową, która ma jej pomóc pozyskać więcej pasażerów biznesowych. Ale łakomie spogląda też na przeciwległy segment rynku.
Niemiecki kolos, podobnie jak Air France, mający swoją spólkę Hop! i British Airways/Iberia, (Vueling), kopiuje niskokosztowych przewoźników, tworząc linie hybrydowe. W tej roli latem tego roku wystartuje Germanwings. Część miejsc na pokładzie będzie mieć wyższy standard, a reszta będzie sprzedawana według reguł low cost.
Taniej do Azji
Lufthansa nie ukrywa, że przymierza się też do stworzenia taniej linii latającej do Azji. Byłby to drugi podobny przypadek po Norwegianie, który...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta