Biuro odpowiada za jakość
To, że w katalogu pojawił się błąd, nie oznacza, że organizator wyjazdu usprawiedliwi złe wykonanie usługi. Klientowi należy się rekompensata.
Turysta niezadowolony z usług biura podróży nie jest bezbronny. Za szkody poniesione z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy powinien dostać rekompensatę. Biura próbują jednak ograniczyć swoją odpowiedzialność, wpisując do umów sprzeczne z prawem sformułowania. Choć takie klauzule są nieważne, warto wiedzieć, na co zwrócić uwagę i jakich zapisów unikać.
Zakazane są nieważne
Zgodnie z prawem odpowiedzialność organizatora wyjazdu może zostać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta