Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biuro odpowiada za jakość

24 maja 2013 | Prawo | Katarzyna Wójcik
źródło: Rzeczpospolita

To, że w katalogu pojawił się błąd, nie oznacza, że organizator wyjazdu usprawiedliwi złe wykonanie usługi. Klientowi należy się rekompensata.

Turysta niezadowolony z usług biura podróży nie jest bezbronny. Za szkody poniesione z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy  powinien dostać rekompensatę. Biura próbują jednak ograniczyć swoją odpowiedzialność, wpisując do umów sprzeczne z prawem sformułowania. Choć takie klauzule są nieważne, warto wiedzieć, na co zwrócić uwagę i jakich zapisów unikać.

Zakazane są nieważne

Zgodnie z prawem odpowiedzialność organizatora wyjazdu może zostać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9544

Wydanie: 9544

Spis treści
Zamów abonament