„Solidarność” na wojnie z Lidlem
Już nie palenie opon, ale bojkot i czarny PR to najpopularniejsze obecnie metody walki z pracodawcami.
Obradująca kilka dni temu w Szczecinie Komisja Krajowa NSZZ „Solidarność" zdecydowała, że potępi działania antyzwiązkowe w sieci sklepów Lidl. To protest przeciwko dyscyplinarnemu zwolnieniu przez spółkę liderów związkowych. Zdaniem członków związku to typowe działanie mające na celu zduszenie organizacji związkowej. – Bez głowy trudno jest funkcjonować – mówią związkowcy.
Początkowo zwrócili się z prośbą o bojkot sklepów do swoich członków. Zainteresowanie mediów akcją spowodowało, że postanowili rozszerzyć kręgi działania na pozostałych klientów sieci.
– Będziemy apelować do klientów przez akcję ulotkową i komunikaty w lokalnych mediach – zdradza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta