Narzędzia na dobre i złe czasy
Rozmowa: Magdalena Laskowska, dyrektor departamentu finansowania handlu w Citi Handlowy
Rz: Jaka jest rola banków w budowaniu lojalności biznesowej w firmach?
Magdalena Laskowska: Budowanie lojalności okazuje się kluczowym wyzwaniem dla przedsiębiorców, zarówno w warunkach wzrostu gospodarczego i wysokiej konkurencyjności, jak i spowolnienia gospodarczego. W obydwu sytuacjach pojawia się potrzeba wypracowania rozwiązań, które zapewnią przedsiębiorcy z jednej strony efektywną i elastyczną sieć sprzedaży, z drugiej – stabilną grupę dostawców. Do każdego z tych obszarów instytucje finansowe i banki mają przygotowane odpowiednie narzędzia.
Jakie to narzędzia?
W okresie prosperity kluczowe staje się odpowiednie zapewnienie stabilności łańcucha dostawców i odbiorców. Po stronie dostawców...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta