Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsument jest poligamistą

13 maja 2014 | Ekonomia i Rozwój

Internet. Inwestować w lojalność klienta, czy nie? Odpowiedzi szukano podczas debaty „Klient nasz fan".

Większość klientów nie chce być lojalna. Lojalność się nie opłaca i przeradza w „lojalność poligamiczną". Nie zawsze poprawa relacji z klientem oznacza wyższe zyski. Nowe technologie zwiększyły oczekiwania konsumentów wobec przejrzystości ofert firm i „ściema nie popłaca".

Takie opinie wyrażali uczestnicy pierwszej z cyklu debat Miasteczka Myśli będącej pomysłem Orange Polska.

– Nie wierzę w lojalność klientów – mówiła Natalia Hatalska, blogerka i analityk trendów. – Nie bez powodu mówi się, że dziś umiera dyrektor...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9836

Wydanie: 9836

Spis treści

Media planet

Zamów abonament