Efektywność kluczem do sukcesu
W zarządzaniu procesowym dobry menedżer ma być liderem zmian we własnym obszarze. Powinien się skupić na budowaniu zaangażowania i relacji z podległym zespołem, zapewniając pracownikom narzędzia i swobodę w podejmowaniu decyzji.
Efektywność organizacyjna jest obecnie jednym z najważniejszych atutów nowoczesnych przedsiębiorstw. Patrzymy na nią z dwóch perspektyw – pracownika i pracodawcy. Z jednej strony szef dąży do jak najlepiej działających, efektywnych procesów, starając się optymalnie wykorzystać zasoby ludzkie. Z drugiej – zatrudnieni chcą, aby praca była przyjemnością i żeby mogli ją łączyć z innymi sferami życia. Jak pogodzić te dwie sprzeczności? Skutecznie zmotywować i zaangażować pracowników w realizację dobrze przemyślanych celów biznesowych.
Wszechstronne wsparcie
Pracownik zaangażowany staje się bardziej efektywny, kreatywny, szuka nowych wyzwań, pomysłów i usprawnień w pracy. Nagradzanie go za innowacyjność przynosi długofalowo znakomite efekty. Otrzymując zestaw narzędzi, którymi potrafi się biegle posługiwać, przy równoczesnym wsparciu merytorycznym, mentorskim czy trenerskim w strukturach HR, dostaje impuls do pracy, a dzięki pełnej motywacji osiąga najwyższej jakości rezultaty.
Aby osiągnąć wzrost efektywności pracy oraz optymalizację procesów biznesowych, PZU postawiło na połączenie dwóch filozofii zarządzania procesowego – Lean Management i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta