Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprostowanie

28 sierpnia 2014 | Prawo

Opublikowany 21 sierpnia 2014 r. art. „Reklamacja przez telefon może okazać się nieskuteczna" zawiera nieprawdziwą informację, że Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji pracuje nad projektem rozporządzenia w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej. Rozporządzenie to zostało już opublikowane i weszło w życie 8 czerwca. Za pomyłkę przepraszam. —Łukasz Kuligowski

Wydanie: 9926

Wydanie: 9926

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament