Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient powinien przeczytać umowę, a jeśli czegoś nie wie – pytać

28 sierpnia 2014 | Prawo | Ksawery Wardacki

Rozmowa dla „Rzeczpospolitej” | Tomasz Rosset
 sekretarz generalny Polskiej Izby Turystyki

Polacy coraz częściej podróżują. Co się zmieniło w podejściu biur podróży do klientów?

Tomasz Rosset: Na pewno rosną wymagania samych klientów, do czego biura podróży starają się dostosować. Coraz lepsze są katalogi i przygotowanie samych touroperatorów. Choć liczba reklamacji utrzymuje się na stałym poziomie, większy ruch...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9926

Wydanie: 9926

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament