Droga do informacji wiedzie przez mobilny internet
Media. Konieczność szybkiego dostosowania się do nowych technologii to wymóg dla wszystkich graczy na rynku komunikacji i mediów.
Czołówkę rankingu najdroższych marek świata zdominowały brandy związane z internetem oraz IT na czele z Google. To one szybko zwiększają obroty i liczbę odbiorców, choć część swego sukcesu zawdzięczają treściom pobieranym z tradycyjnych mediów, które z trudem walczą o przetrwanie – przypominał Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej", podczas dyskusji o drogach informacji. Nikt z jej uczestników nie wątpił, że tak naprawdę chodzi o jedną drogę – mobilny dostęp do cyfryzowanych treści, na którą chcą wejść zarówno tradycyjne media, nadawcy telewizyjni, kablówki oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta