Nie ma odwrotu od mobilnej drogi informacji
Media | Konieczność dostosowania się do nowych technologii i oczekiwań konsumentów to los wszystkich graczy na rynku mediów i komunikacji.
Anita Błaszczak
Czołówkę rankingu najdroższych marek świata zdominowały brandy związane z internetem oraz IT, na czele z Google. Szybko zwiększają obroty i liczbę odbiorców, choć część swego sukcesu zawdzięczają treściom pobieranym z tradycyjnych mediów, które z trudem walczą o przetrwanie – przypominał Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej", podczas dyskusji „Wszystkie drogi informacji". Nikt z jej uczestników nie wątpił, że tak naprawdę chodzi o jedną, mobilną drogę dostępu do cyfryzowanych treści, na którą chcą wejść zarówno tradycyjne, drukowane media, jak też nadawcy telewizyjni, kablówki oraz telekomy.
Kierunek – internet
Tomasz Czechowicz, partner zarządzający MCI...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta