Można zarobić na niszowej modzie
handel | Sklep internetowy Showroom.pl sprzedaje tylko kolekcje od autorskich, krajowych marek. Teraz przymierza się do wejścia na rynki zagraniczne.
piotr mazurkiewicz
Polacy mają opinię narodu niezbyt chętnie wydającego na ubrania, a już na pewno nieczułego na trendy modowe. Priorytetem na zakupach jest cena, stąd liderami sprzedaży są marki sieciowe, prześcigające się w promocjach.
Jednak w ostatnich latach widać zmiany, głównie dzięki możliwościom, jakie daje internet. Dotychczas polscy projektanci stanowili niszę dostępną dla wybranych, głównie bywalców ich butików w Warszawie. Mniejszych marek nie było stać na otwieranie klasycznych sklepów. Ale wszystko zmieniło się dzięki e-handlowi.
Internet zmienia handel
Showroom to jeden z największych sklepów odzieżowych, obecny tylko w internecie. Jego oferta to wyłącznie marki polskie – bardziej niszowe, autorskie. Firmę założyli Michał Juda i Jan Stasz.
– Prowadziliśmy agencję interaktywną i zwróciła się do nas koleżanka z prośbą o pomoc w stworzeniu narzędzia do sprzedaży towarów jej marki odzieżowej. Zaczęliśmy od Facebooka, potem powstała specjalna aplikacja,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta