W trosce o rodzinę od 15 lat
NIVEA to nie tylko kosmetyki do pielęgnacji skóry. To marka, która od wielu lat wspiera rozwój rodzin oraz lokalnych społeczności.
Polacy od lat darzą nas ogromnym zaufaniem. Jesteśmy blisko nich nie tylko z naszymi produktami, ale również wspieramy ich w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu. Już od 15 lat angażujemy się w akcje CSR, które przyniosły polskim rodzinom wiele radości i sprawiły, że my jako pracownicy firmy czujemy się jeszcze bardziej dumni z tego, co robimy – mówi Katarzyna Milanovic, prezes NIVEA Polska.
W ciągu 15 lat marka zorganizowała takie akcje, jak: „Błękitne żagle", „Bezpiecznie z NIVEA i WOPR", „100 placów zabaw na 100 lat NIVEA" czy „Szkółki piłkarskie NIVEA". Programy te cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Pierwszy z nich skierowany był do młodych żeglarzy w wieku do 11 lat. Główną ideą akcji było promowanie sportów wodnych jako sposobu na aktywny wypoczynek dzieci i ich rodzin. Nacisk położono również na walor edukacyjny, czyli wychowywanie dzieci poprzez sport, stymulujący prawidłowy rozwój psychofizyczny. Dzięki temu projektowi blisko 8 tys. dzieci rozwinęło swój talent żeglarski.
NIVEA przez lata zaangażowana była również w poprawę bezpieczeństwa nad polskim morzem. W ramach współpracy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta