PR idzie w doradztwo
Usługi | Branża public relations mocniej stawia na zintegrowaną komunikację.
Anita Błaszczak
– Klienci coraz częściej oczekują od agencji pomysłu na zintegrowaną komunikację, na strategię działań w różnych kanałach komunikacji – twierdzi Norbert Ofmański, prezes Związku Firm PR. Bardziej zaawansowane usługi wpływają na wzrost efektywności w branży PR – mierzony wartością honorariów (czyli fee income) w przeliczeniu na konsultanta.
Rosną przychody
Jak wynika z opublikowanego ostatnio przez ZFPR rankingu agencji według fee income w 2014 r., średni przychód na konsultanta wzrósł wówczas do 178 tys. zł, czyli o 14 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Tak liczona...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta