Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PR idzie w doradztwo

29 czerwca 2015 | Ekonomia
Poprawia się koniunktura w Public Relations
źródło: Rzeczpospolita
Poprawia się koniunktura w Public Relations

Usługi | Branża public relations mocniej stawia na zintegrowaną komunikację.

Anita Błaszczak

– Klienci coraz częściej oczekują od agencji pomysłu na zintegrowaną komunikację, na strategię działań w różnych kanałach komunikacji – twierdzi Norbert Ofmański, prezes Związku Firm PR. Bardziej zaawansowane usługi wpływają na wzrost efektywności w branży PR – mierzony wartością honorariów (czyli fee income) w przeliczeniu na konsultanta.

Rosną przychody

Jak wynika z opublikowanego ostatnio przez ZFPR rankingu agencji według fee income w 2014 r., średni przychód na konsultanta wzrósł wówczas do 178 tys. zł, czyli o 14 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Tak liczona...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10178

Wydanie: 10178

Spis treści
Zamów abonament