Jubilerski klan zna preferencje Polaków
mój biznes | Rodzina Kruków, a zwłaszcza jej najmłodsze pokolenie, odnosi sukces z kolejną marką. Charakterystyczne różowe logo widać już na dziesięciu salonach.
piotr mazurkiewicz
Rodzina dotychczas znana była z sieci jubilerskiej W.Kruk, która od kilku lat należy do grupy Vistula. W 2012 r. poznański ród ogłosił, iż wraca do branży, i pokazał pierwszy salon marki Ania Kruk.
To ciągle jubilerstwo, ale już dosyć odległe od klasycznego, choćby z racji stosowanych materiałów, ale i wzornictwa. Biżuteria jest bowiem zgodna z aktualnymi trendami obowiązującymi w modzie, nie musi być ponadczasowa. Powstaje z użyciem takich materiałów, jak silikon, żywica, ceramika, ale także kryształy.
– Nie kierujemy się tylko do młodych odbiorców. Obecnie konsumenci niezależnie od wieku poszukują zarówno biżuterii zgodnej z najnowszymi trendami w modzie, jak i przystępnych cen – mówi Anna Kruk, dyrektor artystyczna marki.
Strategia została nieco zmodyfikowana i w najnowszej kolekcji można już znaleźć również metale szlachetne jak złoto czy srebro.
Piąte pokolenie w biznesie
To Anna Kruk z bratem Wojciechem Krukiem juniorem, odpowiadającym za stronę biznesową firmy, są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta