Rezygnacja z wczasów nie musi słono kosztować
Rozmowa: Agnieszka Chilicka, miejski rzecznik konsumentów w Gdańsku
Rz: Z jaki problemami przede wszystkim zwracają się do pani w tym sezonie wracający z wakacji klienci?
Agnieszka Chilicka: Najczęściej nie są zadowoleni z jakości usługi, np. hotel nie jest taki, jak obiecywało biuro podróży. W katalogu były piękne pokoje, plaża, a rzeczywistość okazała się inna.
Co może zrobić niezadowolony?
Powinien...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta