Polacy wiedzą już, jak walczyć o dobre wakacje
WAKACJE 2015 | Skarżą się niezadowoleni z hotelu lub opóźnionego lotu.
katarzyna borowska
Rozczarowani wczasowicze umieją już upomnieć się o swoje prawa.
– Są coraz lepiej przygotowani – mówi Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie. – Jeśli np. w trakcie podróży autokarem zepsuje się klimatyzacja, zbierają podpisy pod skargą już w trakcie podróży. Jeśli twierdzą, że warunki w hotelu są inne, niż im obiecano, dokumentują to zdjęciami. Wiedzą, że inaczej trudno byłoby to udowodnić – mówi Kaczmarek.
Dodaje, że czasami biuro podróży ewidentnie oferowało inne warunki. Zdarzyło się np., że zdjęcie hotelu z basenem było...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta