Młodzi, bogaci, z flagą biało-czerwoną
Są ambitni. Nie boją się globalnego rynku, ale uważają, że „pieniądz ma narodowość". I są dobrej myśli – oto obraz pokolenia, które niebawem będzie nadawać ton w polskim biznesie.
Chcąc dalej się rozwijać, Polska powinna się skoncentrować na eksporcie. Patriotyzm ekonomiczny jest bardzo ważny, a poprzez wybór polskich produktów wzmacniamy naszą gospodarkę i budujemy zamożność Polaków. Firmy powinny mocniej stawiać na swoje działy badań i rozwoju. Nasz kraj staje się coraz lepszym miejscem na siedziby międzynarodowych spółek – takie wnioski (i wiele innych) płyną z rozmów, które miesięcznik „Bloomberg...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta