Iwona Kossmann dla kobiet biznesu
Kossmann Fashion szuka swojej niszy w odzieży premium szytej dla kobiet potrzebujących kolekcji modnych, ale zgodnych z etykietą biznesu.
maciej rudke
– Z zawodu jestem menedżerem i, mówiąc wprost, teraz zarządzam własną firmą tak samo, jak kiedyś zarządzałam firmami należącymi do innych właścicieli. Sporządzam biznes plan, robię analizę zysku i strat i dokładnie analizuję bilans. Zasady są te same. Decyzję o założeniu firmy podjęłam, bo widziałam lukę rynkową na produkty, które wytwarzam – mówi Iwona Kossmann, która w jesienią 2012 roku założyła firmę Kossmann Fashion produkującą odzież dedykowaną kobietom biznesu.
Sprzedaż online ważnym celem
Wcześniej była prezesem m.in. wydawnictwa Bonnier Business Polska, zasiadała w zarządzie Telekomunikacji Polskiej (dzisiejsze Orange Polska), zarządzała też markami z grupy Unilever. Ale w swoim CV ma też doświadczenie w firmie odzieżowej – w latach 2008–2010 była prezesem damskiej marki odzieżowej Deni Cler (dzisiaj wchodzi w skład Grupy Vistula). Menedżerka przyznaje, że doświadczenie uzyskane w pracy w Deni Cler przyczyniły się do założenia własnej firmy odzieżowej, choć była świadoma, że to wymagający biznes.
–...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta