Ponad 20 lat wspólnego rozwoju
Przez ponad 20 lat obecności na polskim rynku sieć sklepów Biedronka stała się integralną częścią polskiej gospodarki i społeczeństwa.
Artykuł sponsorowany
Przyczyniły się do tego nie tylko osiągnięcia biznesowe, ale także liczne aktywności realizowane wspólnie z partnerami handlowymi, lokalnymi społecznościami oraz instytucjami merytorycznymi.
Długotrwałe partnerstwa
Jerónimo Martins Polska jest częścią portugalskiej Grupy Jerónimo Martins. W 1995 roku Grupa weszła na polski rynek. Obecnie sieć sklepów Biedronka jest liderem rynku detalicznego – posiada ponad 2650 placówek w ponad tysiącu miejscowości w całej Polsce. Od ponad dwóch dekad konsekwentnie realizuje strategię rozwoju opartą na doskonale znanych Polakom „codziennie niskich cenach" oraz na wysokiej jakości produktach i standardach obsługi klienta, a także bliskości sklepów. Każdego dnia sklepy sieci Biedronka odwiedzają blisko 4 miliony klientów, co jest najlepszym świadectwem zaufania do marki i popularności sieci wśród polskich konsumentów.
Od początku działalności JMP postawiło na odpowiedzialną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta