Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż bezpośrednia nie zwalnia

30 marca 2016 | Ekonomia
Uroda od konsultantki
źródło: Rzeczpospolita
Uroda od konsultantki

Kosmetyki umocniły się na pozycji lidera sprzedaży bezpośredniej, która zanotowała w ubiegłym roku 
4-proc. wzrost przychodów.

Z ponad 3 mld zł, jakie Polacy wydali w minionym roku na produkty oferowane w sprzedaży bezpośredniej, około 2,1 mld trafiło do firm kosmetycznych, z Avon, Oriflame, Mary Kay czy Amway na czele. Kosmetyki i produkty higieny nie tylko utrzymały pozycję lidera tej branży, ale też ich udział w przychodach zwiększył się do 69 proc. z 67 proc. rok...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10407

Wydanie: 10407

Spis treści
Zamów abonament