Sprzedaż bezpośrednia nie zwalnia
Kosmetyki umocniły się na pozycji lidera sprzedaży bezpośredniej, która zanotowała w ubiegłym roku 4-proc. wzrost przychodów.
Z ponad 3 mld zł, jakie Polacy wydali w minionym roku na produkty oferowane w sprzedaży bezpośredniej, około 2,1 mld trafiło do firm kosmetycznych, z Avon, Oriflame, Mary Kay czy Amway na czele. Kosmetyki i produkty higieny nie tylko utrzymały pozycję lidera tej branży, ale też ich udział w przychodach zwiększył się do 69 proc. z 67 proc. rok...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta