Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba mieć wizję, a potem dopasować do niej narzędzia

30 marca 2016 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | Kluczowe jest dziś dla wydawców, żeby szeroko eksperymentować – mówi Colin Bodell, wiceprezes 
ds. technologii w grupie wydawniczej Time Inc.

Rz: Co dla tradycyjnej, zasiedziałej na rynku prasy, bywa punktem zwrotnym, który doprowadza do przekształcenia jej w nowoczesny koncern mediowy?

Colin Bodell: Zawsze odpowiedź na to samo pytanie: „gdzie dziś spędzają większość czasu nasi czytelnicy?". W USA 60–70-latki wciąż czytają papierowe gazety, ale młodsze pokolenia chodzą wszędzie z komórkami i tabletami. Żeby do nich dotrzeć, trzeba mieć treści dla takich kanałów dystrybucji. Dotychczas wyglądało to tak: robiło się tzw. responsywną stronę internetową (dostosowującą się automatycznie do ekranu i urządzenia, na jakim się ją wyświetla – red.) i dostosowywało materiały do urządzeń mobilnych. Gazety mają tu ułatwione zadanie.

Dlaczego?

Codziennie mają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10407

Wydanie: 10407

Spis treści
Zamów abonament