Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba mieć wizję, a potem dopasować do niej narzędzia

30 marca 2016 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | Kluczowe jest dziś dla wydawców, żeby szeroko eksperymentować – mówi Colin Bodell, wiceprezes 
ds. technologii w grupie wydawniczej Time Inc.

Rz: Co dla tradycyjnej, zasiedziałej na rynku prasy, bywa punktem zwrotnym, który doprowadza do przekształcenia jej w nowoczesny koncern mediowy?

Colin Bodell: Zawsze odpowiedź na to samo pytanie: „gdzie dziś spędzają większość czasu nasi czytelnicy?". W USA 60–70-latki wciąż czytają papierowe gazety, ale młodsze pokolenia chodzą wszędzie z komórkami i tabletami. Żeby do nich dotrzeć, trzeba mieć treści dla takich kanałów dystrybucji. Dotychczas wyglądało to tak: robiło się tzw. responsywną stronę internetową (dostosowującą się automatycznie do ekranu i urządzenia, na jakim się ją wyświetla – red.) i dostosowywało materiały do urządzeń mobilnych. Gazety mają tu ułatwione zadanie.

Dlaczego?

Codziennie mają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10407

Wydanie: 10407

Spis treści
Zamów abonament