W stronę nowoczesności
Długa i bogata historia marki już nie wystarczy, aby zbudować więź z konsumentami.
W 1856 roku otwarty został pierwszy odcinek kolei galicyjskiej z Krakowa do Dębicy, do Australii przybyli pierwsi polscy osadnicy, a w Żywcu arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg uruchomił browar. Jego kontynuatorem jest Grupa Żywiec, czołowy producent piwa w Polsce, dla której piwo Żywiec jest do dziś flagową marką.
Wizerunek dla młodych
Okazji do świętowania 160. urodzin nie zabraknie. Grupa Żywiec zaplanowała m.in. inwestycje w Muzeum Browaru Żywiec, które uruchomiła na 150. rocznicę powstania warzelni. – Chcemy, aby było to muzeum na miarę XXI w., tzn. jeszcze bardziej interaktywne i multimedialne – zapowiada Magdalena Brzezińska, rzeczniczka Grupy Żywiec.
Tradycję z nowoczesnością łączy w sobie marka Żywiec, najpopularniejsze piwo z segmentu premium w Polsce. Rozwijając jego sprzedaż, Grupa Żywiec sięga po tradycyjne style, jak Żywiec Marcowe....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta