Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W stronę nowoczesności

13 kwietnia 2016 | Życie Śląska | Beata Drewnowska
Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością
źródło: materiały prasowe
Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością

Długa 
i bogata historia marki już nie wystarczy, aby zbudować więź 
z konsumentami.

W 1856 roku otwarty został pierwszy odcinek kolei galicyjskiej z Krakowa do Dębicy, do Australii przybyli pierwsi polscy osadnicy, a w Żywcu arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg uruchomił browar. Jego kontynuatorem jest Grupa Żywiec, czołowy producent piwa w Polsce, dla której piwo Żywiec jest do dziś flagową marką.

Wizerunek dla młodych

Okazji do świętowania 160. urodzin nie zabraknie. Grupa Żywiec zaplanowała m.in. inwestycje w Muzeum Browaru Żywiec, które uruchomiła na 150. rocznicę powstania warzelni. – Chcemy, aby było to muzeum na miarę XXI w., tzn. jeszcze bardziej interaktywne i multimedialne – zapowiada Magdalena Brzezińska, rzeczniczka Grupy Żywiec.

Tradycję z nowoczesnością łączy w sobie marka Żywiec, najpopularniejsze piwo z segmentu premium w Polsce. Rozwijając jego sprzedaż, Grupa Żywiec sięga po tradycyjne style, jak Żywiec Marcowe....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10419

Wydanie: 10419

Spis treści
Zamów abonament