Biznes docenił potencjał Światowych Dni Młodzieży
marketing | Kilkadziesiąt firm może się pochwalić tytułem oficjalnego partnera ŚDM i wizyty papieża. Chętnych do takiej współpracy było dużo więcej. Anita Błaszczak
Uczestnicy Światowych Dni Młodzieży będą mogli skorzystać ze specjalnych taryf Orange, o ich ubezpieczenie zadbało PZU, a PKP usprawni dojazd, zwiększając liczbę pociągów i zapewniając bezpłatne wi-fi na dworcach. Orientację w Krakowie ułatwi specjalna, przygotowana na wydarzenie aplikacja Pielgrzym Comarchu, łącząca funkcje mobilnego przewodnika, mapy, informatora, a nawet modlitewnika (zapewnia modlitwy, homilie czy teksty pieśni w dziewięciu językach).
Nie powinno być też problemów z wyżywieniem – obok 17 stref gastronomicznych, gdzie pielgrzymi będą mogli się zaopatrzyć m.in. w napoje Tymbarku, Oshee, Pepsi, oraz Mokate – zapasy będzie można uzupełniać w otwartych wtedy przez całą dobę krakowskich Biedronkach (sieć jako partner Centrum Prasowego PAP...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta