Firmy ruszyły nad Bałtyk po sezonowe zyski
Pomorze jest ważnym punktem na sprzedażowej mapie producentów piwa, napojów czy lodów. O względy klientów spółki zabiegają szczególnie latem, gdy jest tu dużo turystów.
- Dzięki urlopowiczom i długim, ciepłym nocom, sezon letni w naturalny sposób sprzyja wzmożonemu zainteresowaniu piwem – przyznaje Marek Skrętny z pomorskiego Browaru Amber.
O to, by ze swoimi markami dotrzeć do najbardziej obleganych przez turystów miejsc, zabiegają nie tylko browary, ale także pozostałe firmy specjalizujące się w produktach cieszących się największą popularnością właśnie latem. Ważnym punktem na marketingowej i sprzedażowej mapie Polski jest dla nich wtedy Pomorze.
Upał zwiększa apetyt
- Pomorze przeżywa renesans w związku z aktualnymi wydarzeniami na świecie. Zainteresowania ofertą turystyczną, w niektórych częściach regionu jest od 80 do nawet 300 proc. większe niż przed rokiem – mówi Mariusz Glenszczyk, wiceprezes spółki winiarskiej TiM, która oferuje m.in. Cydr Polski. - Obecność tutaj w okresie wakacyjnym, przy tak dużej liczbie turystów, ma więc rzecz jasna przełożenie na sprzedaż – dodaje.
Na Pomorze przypada nawet 15 proc. letniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta