Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odzieżowa wojna cenowa

16 września 2016 | Ekonomia
Popyt nadal jest mocny, wyniki głównych graczy w tym roku się poprawią
źródło: Rzeczpospolita
Popyt nadal jest mocny, wyniki głównych graczy w tym roku się poprawią

Konkurencja jest silna, ale firmy sprzedające odzież męską walczą o poprawę wyników, a nie o przetrwanie.

maciej rudke

Vistula, lider polskiego rynku odzieży męskiej, liczy na dobre II półrocze i dobrze ocenia efekty kampanii reklamowej z piłkarzami reprezentacji Polski z Robertem Lewandowskim na czele.

– Naszym celem, choć ambitnym, ale jednocześnie realnym, jest osiągnięcie w całym roku wyników na poziomie konsensusu rynkowego, a o tym ze względu na specyfikę naszej grupy zadecyduje IV kwartał – mówi Grzegorz Pilch, prezes Vistuli. Konsensus zakłada osiągnięcie przez grupę 36 mln zł zysku netto.

Promocja goni promocję

Jednak pojawiają się obawy o kondycję tego rynku. Rafał Bauer – prezes Próchnika, również prężnie działającego w tym segmencie – mówił w programie #RZECZoBIZNESIE w Rzeczpospolita TV, że dostrzega symptomy wojny cenowej.

– Na razie nie widzimy tego zjawiska,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10550

Wydanie: 10550

Spis treści

25 lat BDO

Modernizacja Roku 2011

Zamów abonament