Odzieżowa wojna cenowa
Konkurencja jest silna, ale firmy sprzedające odzież męską walczą o poprawę wyników, a nie o przetrwanie.
maciej rudke
Vistula, lider polskiego rynku odzieży męskiej, liczy na dobre II półrocze i dobrze ocenia efekty kampanii reklamowej z piłkarzami reprezentacji Polski z Robertem Lewandowskim na czele.
– Naszym celem, choć ambitnym, ale jednocześnie realnym, jest osiągnięcie w całym roku wyników na poziomie konsensusu rynkowego, a o tym ze względu na specyfikę naszej grupy zadecyduje IV kwartał – mówi Grzegorz Pilch, prezes Vistuli. Konsensus zakłada osiągnięcie przez grupę 36 mln zł zysku netto.
Promocja goni promocję
Jednak pojawiają się obawy o kondycję tego rynku. Rafał Bauer – prezes Próchnika, również prężnie działającego w tym segmencie – mówił w programie #RZECZoBIZNESIE w Rzeczpospolita TV, że dostrzega symptomy wojny cenowej.
– Na razie nie widzimy tego zjawiska,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta