Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Branża reklamowa chce się zmienić

20 stycznia 2017 | Ekonomia
Polski rynek reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek reklamy

Pod patronatem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA powstała lista rekomendacji dla branży. Mają one pomóc zwalczać mechanizmy uniemożliwiające prawidłowe działanie rynku.

Branża reklamowa (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamowe IAA) przeprowadziła szereg rozmów z  ekspertami i stworzyła zestaw rekomendacji, które miałyby uleczyć rynek z niezdrowych mechanizmów. Jednym z nich jest np. szybszy wzrost PKB Polski niż wartości polskiego rynku reklamy. – Gdyby jego wartość rosła w tym samym tempie co polskie PKB, to dziś wynosiłaby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10654

Wydanie: 10654

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament