Najdroższe marki świata dorównały PKB Niemiec
Giganci nowych technologii: Google, Apple, Microsoft, Amazon i Facebook, tworzą pierwszą piątkę najcenniejszych znaków towarowych na świecie.
– Mimo geopolitycznych niepokojów na świecie to był bardzo dobry rok dla marek – mówiła podczas wtorkowej telekonferencji Doreen Wang, która w firmie badawczej Kantar Millward Brown odpowiada za globalny ranking BrandZ Top100 przygotowywany wspólnie z potentatem mediowym, grupą WPP.
Jak przypominała, łączna wartość stu najcenniejszych marek świata, która sięga 3,64 bln dol. (o 8 proc. więcej niż przed rokiem) przewyższyła już nominalną wartość PKB...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta