Pojedynek internetu z telewizją nabiera tempa
Za oceanem reklama w sieci będzie za cztery lata przyciągać o połowę większe budżety niż ta na małym ekranie – prognozuje PwC. Ale nie w Polsce.
magdalena lemańska
W najnowszej edycji swojego corocznego raportu z prognozami dla rynku rozrywki i mediów Entertainment & Media Outlook PwC prognozuje w USA spory reklamowy przewrót, do którego ma dojść w 2021 roku. – Dzięki silnemu, 9,9-proc. średniorocznemu wzrostowi rynku reklamy internetowej w latach 2016–2021 na koniec tego okresu będzie ona warta już 116 mld dol. A to o 50 proc. więcej, niż sięgnie analogiczna wartość rynku reklamy telewizyjnej – podaje portal Marketingcharts.com. Powołuje się na raport, który zaprezentowano już w USA (jego polska edycja zostanie ogłoszona dopiero jesienią). Rynek reklamy telewizyjnej w 2021 roku ma osiągnąć wartość 75 mld dol.
Skok na torcie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta