Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pojedynek internetu z telewizją nabiera tempa

17 lipca 2017 | Ekonomia
Amerykański rynek reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Amerykański rynek reklamy

Za oceanem reklama w sieci będzie za cztery lata przyciągać o połowę większe budżety niż ta na małym ekranie – prognozuje PwC. Ale nie w Polsce.

magdalena lemańska

W najnowszej edycji swojego corocznego raportu z prognozami dla rynku rozrywki i mediów Entertainment & Media Outlook PwC prognozuje w USA spory reklamowy przewrót, do którego ma dojść w 2021 roku. – Dzięki silnemu, 9,9-proc. średniorocznemu wzrostowi rynku reklamy internetowej w latach 2016–2021 na koniec tego okresu będzie ona warta już 116 mld dol. A to o 50 proc. więcej, niż sięgnie analogiczna wartość rynku reklamy telewizyjnej – podaje portal Marketingcharts.com. Powołuje się na raport, który zaprezentowano już w USA (jego polska edycja zostanie ogłoszona dopiero jesienią). Rynek reklamy telewizyjnej w 2021 roku ma osiągnąć wartość 75 mld dol.

Skok na torcie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10802

Wydanie: 10802

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament