Zmarnowany urlop krzywdzi turystę
Klient może dochodzić rekompensaty za krzywdę, jaką poniósł, gdy biuro podróży nie zapewniło mu spodziewanego wypoczynku.
Kupujący wycieczkę w biurze podróży liczy na korzyści niematerialne, np. przyjemność, spokój, dobrą zabawę podczas sylwestrowej nocy czy aktywny wypoczynek na stoku. Jeśli ich nie dostaje ze względu na uchybienia organizatora imprezy, doznaje krzywdy w sferze uczuć i wrażeń. Choć w polskim prawie nie jest to wyrażone wprost, polskie i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta