Pacjenci oczekują szybkiej reakcji
Opieka medyczna jest dziś najważniejszym benefitem oczekiwanym przez pracowników. To rozwiązanie wygodne także dla pracodawców, bo m.in. obniża koszty zwolnień lekarskich – mówi prezes PZU Zdrowie SA.
Julita Czyżewska
Rz: Co w dobie rosnącej popularności prywatnej opieki medycznej może stać się przewagą firmy oferującej takie usługi?
Zabrzmi to banalnie, ale jeśli firma oferująca usługi medyczne chce wyróżniać się na tle konkurencji, powinna dobrze wsłuchać się w potrzeby pacjentów i wyjść im naprzeciw. Pacjenci oczekują szybkiej reakcji na problemy zdrowotne, tj. zweryfikowania obaw związanych ze zdrowiem, postawienia diagnozy i ułożenia planu leczenia.
Jak odpowiadacie na te potrzeby?
Przede wszystkim stale badamy potrzeby i opinie naszych pacjentów i ciągle doskonalimy nasz model obsługowy. Naszą główną przewagą jest gwarancja terminów dostępu do lekarzy. W przypadku podstawowej opieki medycznej (POZ) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych, a do lekarzy specjalistów w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych. Nasi pacjenci mogą korzystać z usług w całej Polsce. Obecnie współpracujemy z blisko 2000 placówek medycznych w 500 miastach. Ta liczba stale rośnie. Rozbudowujemy też sieć placówek PZU Zdrowie. Aktualnie jesteśmy obecni w 60 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Płocku, Radomiu, Kielcach.
Jednocześnie oferujemy dostęp do zdalnej opieki medycznej. Wiele przypadków zdrowotnych nie wymaga wizyty lekarskiej, dlatego udostępniamy telekonsultacje,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta