Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szef może być taki sobie. Ale to my wyznaczamy granice

27 sierpnia 2018 | Ekonomia
Swoje relacje z przełożonymi Polacy oceniają na cztery, przy skali od 1 do 5
źródło: Rzeczpospolita
Swoje relacje z przełożonymi Polacy oceniają na cztery, przy skali od 1 do 5

Koncern złożył wniosek o zastrzeżenie internetowych akronimów w kwietniu w Biurze Patentów i Znaków Towarowych w USA.

Sprawa nie jest rozstrzygnięta, a urząd patentowy poprosił Procter & Gamble o dodatkowe wyjaśnienia. Jeśli jednak wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, to światowy producent kosmetyków i środków czystości będzie mógł używać tych akronimów jako znaków towarowych swoich produktów.

P&G chce zastrzec jako znaki towarowe: LOL, NBD i WTF. LOL to skrót od Laugh Out Loud, czyli „pękam ze śmiechu". NBD oznacza No Big Deal, czyli „nic wielkiego". WTF to skrót od What the F...ck?, czy w tłumaczeniu unikającym wulgaryzmów „co do cholery?". Koncern P&G chciałby wykorzystywać je jako znaki towarowe przy sprzedaży mydła, detergentów i odświeżaczy powietrza.

Skąd pomysł na ich użycie jako znaków towarowych? Prawdopodobnie P&G chce w ten sposób dotrzeć do większej liczby młodszych klientów, szczególnie z pokolenia milenialsów.

Spekuluje się, że pomysłodawcą tej kampanii reklamowej mógł być inwestor...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11138

Wydanie: 11138

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament