Jak zaistnieć na rynku z nowym produktem
Klient nie szuka informacji o towarach na własną rękę. Firma, która chce wyglądać młodo i nowocześnie, zaskakuje nimi w internecie i mediach społecznościowych, a nie tylko w udostępnia w telewizji. Podjęcie decyzji o opcjach kanałów marketingowych wspomaga drzewo decyzyjne.
Historia producenta lodów
Struans to firma rodzinna z siedzibą w Milltown, w Newlandii. Walutą Newlandii jest dolar newlandzki (N$). Firmę założono w 1912 roku. Od tego czasu przeprowadzono dywersyfikację jej działalności, przechodząc od gospodarstwa mlecznego do detalicznego handlu mlekiem, a ostatnio także do produkcji lodów mlecznych.
Lody Struans są obecnie dobrze znane jako wiodąca marka premium w Newland, ceniona za wysoką jakość i innowacyjne smaki. Firma produkuje ponad 11 milionów litrów lodów rocznie, osiągając przychód w wysokości 21 milionów dolarów. Wytwarza cztery różne linie lodów mlecznych w kilku smakach i rozmiarach opakowań.
Produkt sprzedawany jest głównie do supermarketów, małych sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych w Newlandii. Firma zbudowała silne relacje z klientami, szczególnie w przypadku większych supermarketów. Podobnie jak inni producenci żywności walczyła o utrzymanie marż, przede wszystkim w supermarketach, stale próbujących wynegocjować niższe ceny.
Firma z powodzeniem wprowadziła na rynek swoją markę wysokiej jakości lodów mlecznych z segmentu premium. Marketing polega głównie na promocji sprzedaży w sieciach handlowych. Są to m.in. zniżki na produkty i oferty „kup jeden, weź jeden za darmo" (BOGOF)....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta