Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bitwa o szczepienia

17 września 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Wojciech Sarnowski

Facebook, Instagram, YouTube, a nawet Pinterest wypowiedziały otwartą wojnę antyszczepionkowcom. Akcja nabrała tempa ze względu 
na wielką epidemię odry.

 

Już kilka miesięcy temu YouTube wyłączył reklamy przy kanałach i filmach związanych z ruchem antyszczepionkowym, co było odpowiedzią na apele Światowej Organizacji Zdrowia, która uważa zachęcanie do unikania szczepień za jedno z największych niebezpieczeństw zdrowia publicznego.

Teraz zaś Facebook wprowadził w swoich serwisach wyskakujące okienko, gdy tylko użytkownik natrafi na zdjęcie lub profil z treścią na temat szczepionek. W okienku znajdują się prawdziwe informacje i dane pochodzące z WHO (dla użytkowników spoza USA) i z amerykańskiego Centrum Zapobiegania Chorobom (dla osób z USA) na temat szczepionek i tego, jak niebezpiecznym zjawiskiem jest unikanie szczepień wśród dzieci i dorosłych.

Wydanie: 11460

Wydanie: 11460

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament