Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy ceniące wartości będą coraz bardziej atrakcyjne dla pracowników

20 marca 2020 | CSR Społeczna
≥Przybywa organizacji pomagających wdrażać w firmach kulturę opartą na wartościach – uważają uczestnicy debaty
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
≥Przybywa organizacji pomagających wdrażać w firmach kulturę opartą na wartościach – uważają uczestnicy debaty
tadeusz joniewicz menedżer ds. zarządzania wiedzą  Forum Odpowiedzialnego Biznesu
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
tadeusz joniewicz menedżer ds. zarządzania wiedzą Forum Odpowiedzialnego Biznesu
wojciech kaczmarczyk dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskieg
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
wojciech kaczmarczyk dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskieg
Iwona wojtczak-Grzesińska koordynator   w Stowarzyszeniu Otwarte Drzwi
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Iwona wojtczak-Grzesińska koordynator w Stowarzyszeniu Otwarte Drzwi
paweł kaczmarczyk wykładowca w warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
paweł kaczmarczyk wykładowca w warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego
Łukasz chodkowski dyrektor zarządzający  Déhora Polska
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Łukasz chodkowski dyrektor zarządzający Déhora Polska
liliana anam założycielka CSRInfo
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
liliana anam założycielka CSRInfo

DEBATA | Osoby młode są bardziej niż pozostałe pokolenia zaangażowane w różne akcje prośrodowiskowe

Jak pracowniczy wymiar CSR wygląda w polskich firmach, gdzie jest największe pole do poprawy? Jak równoważyć interes biznesowy, np. potrzebę elastyczności zatrudnienia z potrzebami ludzi, którzy wolą stabilne formy zatrudnienia? Odpowiedzi na te pytania szukali uczestnicy debaty „CSR ważny nie tylko dla młodych".

Z badań firm doradczych wynika, że to głównie młode pokolenia, które już niedługo zdominują rynek pracy, zwracają uwagę na odpowiedzialność społeczną firm. Nasza debata pokazała jednak, że CSR jest ważny dla wszystkich generacji.

Społeczna odpowiedzialność biznesu obejmuje kwestie istotne dla wszystkich pracowników: zapobieganie dyskryminacji, dbałość o wysokie standardy zarządzania ludźmi i uwzględnianie ich potrzeb i życiowych ról.

Efekt demografii

– Osoby młode są bardziej niż pozostałe pokolenia zaangażowane w różne akcje prośrodowiskowe, w aktywizm, a na co dzień zwracają uwagę na to, co kupują – wynika z badania wspólnie przeprowadzonego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i ARC Rynek i Opinia – mówił Tadeusz Joniewicz, menedżer ds. zarządzania wiedzą Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Jak dodał, wskaźniki demograficzne pokazują, że przybywa i będzie przybywać osób starszych, którymi trzeba się będzie opiekować. Pracodawcy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11613

Wydanie: 11613

Spis treści

Reklama

Dodatek

Zdrowa woda + Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament