Polacy coraz chętniej robią zakupy w internecie, płacąc cyfrowo
W wyniku pandemii wielu konsumentów zmieniło swoje zwyczaje zakupowe i płatnicze. Visa analizuje trendy w tym zakresie, aby uchwycić dynamikę postępujących zmian i pomóc sprzedawcom oraz wydawcom kart w odpowiednim dostosowaniu ich strategii do nowej sytuacji na rynku. Materiał powstał we współpracy z VISA
Badania zlecone przez Visa i przeprowadzone przez Ipsos pokazują, że zdecydowana większość polskich internautów, bo aż trzy czwarte z nich, kupuje produkty w internecie co najmniej raz w miesiącu. Tylko 3 proc. polskich internautów w ogóle nie kupuje online.
Jakie produkty cieszą się największą popularnością wśród Polaków kupujących w internecie? Zdecydowanie odzież i obuwie – aż 64 proc. polskich internautów deklaruje, że kupiło tego typu produkty w ciągu ostatnich sześciu miesięcy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta