Błędna opłata rzadko wynika z błędu banku
Bank nie powinien, ale pobiera miesięczną opłatę za konto? Konieczne jest złożenie reklamacji w takiej sprawie.
Pan Tomasz jest klientem Pekao SA. – W styczniu bank wadliwie pobrał mi opłatę za konto. Po wysłaniu wiadomości z prośbą o wyjaśnienie dwa tygodnie później dostałem informację, że opłata została błędnie pobrana i będzie zwrócona. Niestety, przez miesiąc opłata nie została zwrócona – narzeka pan Tomasz.
Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, zapewnia, że bank stara się, aby takie sytuacje nie występowały.
– Jeśli jednak się zdarzą, to ich przyczyną może być np. nieprawidłowe działanie systemów automatycznych, co jest niezwykle sporadyczne. W takim przypadku dążymy do jak najszybszego usunięcia przyczyny błędu i zwrotu niewłaściwie pobranej opłaty na rachunek klienta –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
