Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Błędna opłata rzadko wynika z błędu banku

24 lutego 2022 | Moje pieniądze | Janina Blikowska
Bank może niesłusznie pobrać opłatę za konto
autor zdjęcia: shutterstock
źródło: Rzeczpospolita
Bank może niesłusznie pobrać opłatę za konto

Bank nie powinien, ale pobiera miesięczną opłatę za konto? Konieczne jest złożenie reklamacji w takiej sprawie.

Pan Tomasz jest klientem Pekao SA. – W styczniu bank wadliwie pobrał mi opłatę za konto. Po wysłaniu wiadomości z prośbą o wyjaśnienie dwa tygodnie później dostałem informację, że opłata została błędnie pobrana i będzie zwrócona. Niestety, przez miesiąc opłata nie została zwrócona – narzeka pan Tomasz.

Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, zapewnia, że bank stara się, aby takie sytuacje nie występowały.

– Jeśli jednak się zdarzą, to ich przyczyną może być np. nieprawidłowe działanie systemów automatycznych, co jest niezwykle sporadyczne. W takim przypadku dążymy do jak najszybszego usunięcia przyczyny błędu i zwrotu niewłaściwie pobranej opłaty na rachunek klienta –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12200

Wydanie: 12200

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Raporty RZ

Zamów abonament