Zrób też coś i Ty dla bezpieczeństwa
Partnerzy firm transportu drogowego promują wizerunek kierowcy w największej w branży TSL akcji społecznej „Profesjonalni kierowcy”. Kto chce dołączyć do tego zespołu?
Akcja „Profesjonalni kierowcy” od 2016 roku zmienia oblicze branży transportowej. To największy program społeczny w sektorze TSL. Zadaniem akcji jest podniesienie bezpieczeństwa na drogach oraz zwiększenie świadomości społecznej na temat wysokiej rangi usług transportowych.
Coraz więcej partnerów
Organizatorzy akcji chcą dotrzeć do jak największej grupy młodych ludzi i zmienić, nie zawsze pozytywny, wizerunek zawodu kierowcy. – Pomysł na akcję „Profesjonalni kierowcy” przyszedł od naszych klientów, przewoźników. Problemem jest wizerunek zawodu. Naszym programem „Profesjonalni kierowcy” staramy się to zmienić, podkreślając, że tabor jest nowoczesny, a zarobki coraz lepsze – wymienia Piotr Werner z Volvo Trucks Polska.
Volvo Trucks zainicjowało kampanię skierowaną do osób z prawem jazdy C+E, niepracujących w zawodzie, tworząc bezpłatne szkolenia ułatwiające...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta