W biznesie międzynarodowym czas to pieniądz
Tomasz Buraś, prezes zarządu w DHL Express Polska, wyjaśnia, jakie zalety ma oferta jego firmy, obsługującej międzynarodowe ekspresowe przesyłki lotnicze.
MATERIAŁ POWSTAŁ
WE WSPÓŁPRACY
Z DHL EXPRESS POLSKA
Dlaczego klienci wybierają ekspresowy transport lotniczy zamiast np. morskiego czy drogowego?
Tomasz Buraś:
Odpowiedź mogłaby się zawrzeć w stwierdzeniu – czas to pieniądz. Dzięki międzynarodowemu ekspresowemu transportowi lotniczemu pieniądze naszych klientów pracują znacznie szybciej niż przy innych formach. Jest tak, ponieważ to nie tylko usługa przewozu określoną metodą z punktu A do B, a kompleksowa opieka – zarówno logistyczna, gdzie jako DHL Express wykorzystujemy całą naszą sieć, jak i merytoryczna, dzięki czemu towar nigdzie nie utyka. Przykładowo, czas transportu morskiego z Azji do Europy to obecnie według danych rynkowych średnio 90 dni, podczas gdy korzystając z usług DHL Express, można wybrać, w jakim czasie przesyłka zostanie dostarczona. Na trasie z i do Europy zajmuje to kilka dni. To znaczna różnica.
Co więcej, to też możliwość kupowania za granicą mniejszych partii towaru, który szybko dociera na miejsce, przez co firmy angażują znacznie mniej środków finansowych. Taki sam mechanizm działa też przy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta