Staramy się budować lojalność klientów
Bardzo istotnym elementem pracy z klientem, budowania z nim relacji, jest zaspokajanie zmieniających się z wiekiem potrzeb, zarówno bankowych, jak i niebankowych. Aplikacja to jedyny „oddział” banku, do którego przychodzą młodzi ludzie – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao.
Bank Pekao ze szczególną uwagą patrzy na ludzi młodych. Dlaczego, skoro młodzi ludzie zwykle nie mają pieniędzy?
Młoda osoba to przede wszystkim klient, a do każdego klienta podchodzimy ze zrozumieniem. To właśnie zrozumienie jest kluczem do bankowania z młodymi, ponieważ to, jak dorośli podchodzą do bankowości i myślą o swoich potrzebach, jest dalece odległe od tego, czego od życia i od banku potrzebują ludzie młodzi. Dlatego działamy czasami w sposób niedostrzegalny dla rynku. Od wielu lat jesteśmy obecni z usługami na uniwersytetach, obsługując je po stronie firmowej, ale przede wszystkim wychodząc z ofertą produktów dla studentów. Tam się nauczyliśmy rozpoznawać potrzeby młodych klientów. Im także poświęcona jest część naszej strategii i naszych projektów. Starając się ich zrozumieć, od lat konsekwentnie i z dużą ciekawością korzystamy z badań, które pokazują różne aspekty potrzeb klientów. Posiłkując się tą wiedzą, staramy się dopasować ofertę tak, żeby trafiała w oczekiwania młodych osób. Doszliśmy np. do wniosku, że młody klient potrzebuje własnej,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta