Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jasne reguły w Black Friday – jak oznaczać prawidłowo cenę?

15 listopada 2024 | Biznes | Karina Banaszczyk

Zbliża się Black Friday, czyli święto wyprzedaży. Jak oznaczyć promocje, by nie naruszyć zasad wprowadzonych dyrektywą Omnibus i nie narazić się na wysokie kary?

Black Friday (Czarny Piątek) to czas wyczekiwany zarówno przez przedsiębiorców, jak i konsumentów. Wydarzenie to określane na całym świecie mianem święta wyprzedaży, odbywa się corocznie w ostatni piątek listopada – w tym roku przypada na 29 listopada. Dla wielu sprzedawców to doskonała okazja do wygenerowania ogromnych zysków i przyciągnięcia nowych klientów. W ferworze przygotowań do tego intensywnego wydarzenia, wielu zapomina o niezwykle ważnym aspekcie kampanii promocyjnych – zgodności z przepisami prawa. Często działy marketingu prześcigają się w tworzeniu atrakcyjnych ofert i promocji, co może prowadzić do nieświadomego łamania regulacji dotyczących obniżek cen, komunikacji z klientami oraz zasad zwrotu towarów. Takie zaniedbania mogą nie tylko narazić firmę na kary finansowe, ale także zniszczyć jej reputację opartą na zaufaniu klientów, która często budowana jest latami. Aby „Czarny Piątek” przebiegł bez komplikacji, warto wiedzieć jak prawidłowo oznaczać promocje, obniżki cen oraz zabezpieczyć się przed ewentualnymi problemami prawnymi. Dyrektywa Omnibus...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13027

Wydanie: 13027

Spis treści
Zamów abonament