Powrót cennej kałamarnicy
Hit wszech czasów platformy Netflix przyniósł jej blisko miliard dolarów. Czy nowy „Squid Game” znów pobije rekordy?
Najbardziej wyczekiwany serial roku, kontynuacja serii, która biła rekordy w 2021 roku, będzie można oglądać od 26 grudnia. Pojawił się już zwiastun, dający wskazówki odnośnie do fabuły. Gi-hun Seong, czyli Gracz 456 (w tej roli Lee Jung-Jae), powraca, by zniszczyć od środka organizację, która zmusza ludzi do walki na śmierć i życie o wielkie pieniądze. I zakończyć grę raz na zawsze. Trochę to potrwa, skoro w 2025 roku ma się pojawić jeszcze trzecia odsłona serialu.
Netflix wyświetla już jego reklamy w wielu krajach świata, od telewizji po billboardy i wagony nowojorskiego metra, rozpoczynając jedną z największych kampanii promocyjnych w historii firmy. W centrum handlowym na Filipinach Netflix postawił replikę gigantycznej, dziwacznej lalki, która pojawiła się w pierwszym sezonie. Kilka głównych marek konsumenckich, w tym Crocs i Johnnie Walker, połączyło siły z firmą, aby stworzyć liczne produkty inspirowane „Squid Game”.
Mało brakowało, a udany start pogrzebałby wyciek nowych odcinków „Squid Game”, kiedy latem trafił na serwery serwisu Discord za sprawą użytkownika posługującego się pseudonimem Jace Jonson, który sam chwalił się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta